Oplage trapbomen trappen en roosters

Mag ik mijn product retouneren?

Natuurlijk, tot 30 dagen na aankoop kunt u uw product retourneren.

Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • Het product dient niet gebruikt te zijn of gebruiksschade te hebben.
  • U dit het product niet te bewerken, aan te passen etc.
  • U kunt zelf het transport regelen of door ons weer laten ophalen.
  • De gemaakte transportkosten zijn voor u.
  • Wanneer het product bij ons binnenkomt, dan wordt binnen twee werkdagen uw geld teruggestort.

Deze voorwaarde gelden niet wanneer het product schade heeft door toedoen van het transport.

Kan ik het product ruilen?

Ruilen kan altijd, het verschil wordt of door u bijbetaald of door ons terugbetaald. U krijgt hiervan een nieuwe factuur.

Zitten er kosten verbonden aan retourneren?

De gemaakte kosten voor het retourneren en ruilen zijn voor u.

U kunt zelf kiezen om uw eigen transport te regelen of het door ons op te laten halen.

Als u voor de laatste optie kiest, zorgt u ervoor dat het product weer netjes verpakt is.

Wat is het retouradres?

U kunt het product retour zenden naar:

Jan Maarse VOF

Venneslatweg 18

7151HD Eibergen.

Let op:

  • Zorg altijd dat het goed en netjes verpakt is.
  • Geef de adresgegevens duidelijk weer op het pakket
Telefoon incoon

Telefoon: +31 (0) 545 840 663

We zijn te bereiken maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 12:00.

Mail icoon Trappen en roosters.com

Mail: info@janmaarse.com

We zullen proberen binnen 24 uur uw mail te beantwoorden.